keyboard_arrow_up

Archiwizacja i przechowywanie dokumentów - Toruń

Toruń zlokalizowany jest w centralnej części województwa kujawsko-pomorskiego. Średniowieczny zespół miejski Torunia jest wpisany na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Oprócz wartości kulturowo-turystycznej Toruń wyróżnia się także wysokim potencjałem gospodarczym, przodując w województwie pod względem liczby przedsiębiorstw i wynagrodzenia za pracę. W Toruniu prężnie rozwijają się m.in. przedsiębiorstwa z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej, metalowej, elektrotechnicznej, budowniczej oraz górnictwa naftowego.

Archiwizowanie dokumentów Toruń

Uporządkowanie akt to zadanie, którego można podjąć się samodzielnie, ale profesjonalne zajęcie się tą sprawą wymaga wsparcia ekspertów. Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych branż w zapanowaniu nad chaosem w dokumentacji. Fachowa archiwizacja akt jest jednym z najpewniejszych sposobów na bezproblemowe przestrzeganie terminów ich przechowywania. Jeśli każdy dokument ma swoje określone miejsce, znika ryzyko, że zbyt długo będzie on przetrzymywany w archiwum.

Dlaczego to takie ważne? Zbyt późne zniszczenie zbiorów zawierających akta osobowe oznacza problemy z przestrzeganiem RODO, a to pociąga za sobą konsekwencje finansowe i prawne. Z naszą pomocą możesz poczuć się bezpiecznie.

Posiadamy udogodnienia, dzięki którym możemy rzetelnie zająć się zbiorami naszych klientów.

Archiwizacja dokumentów w Toruniu - w jaki sposób realizujemy usługę?

Kluczowe jest podążanie za standardowymi zasadami. To dzięki nim ze zbioru będzie można swobodnie korzystać. Aby nadać Twoim aktom odpowiedni kształt przeprowadzamy ich fachową kwalifikację do odpowiedniej kategorii. Nasza doświadczona załoga zadba także o to, by poszczególne dokumenty były dobrze oznaczone i uformowane chronologicznie i tematycznie. Jednym z najistotniejszych etapów jest nadanie aktom terminów przechowywania. W Rhenus Office Systems każdy etap usługi wykonujemy z najwyższą precyzją.

Profesjonalna archiwizacja danych Toruń - czemu służy?

Taka usługa pozwala zachować ład informacyjny. Uporządkowanie dokumentów przekłada się na łatwiejszą pracę, bo w każdym momencie możesz odszukać interesujące Cię akta. W ten sposób możesz też wywiązać się z prawnych obowiązków, spoczywających na każdej firmie. Mowa m.in. o przestrzeganiu RODO. Prawidłowo skonstruowane archiwum niweluje ryzyko, że w niewłaściwym czasie zutylizujesz swoje akta.

Przechowywanie dokumentów w Toruniu

Jako specjaliści z dużym doświadczeniem w branży zadbaliśmy również o to, by nasi klienci mogli w bezpiecznych warunkach przechowywać swoje zbiory. Zapewniamy specjalnie wydzielone przestrzenie, wyposażone w zaawansowane zabezpieczenia. Wybierając nasze usługi możesz w całościowy sposób zatroszczyć się o ład i ochronę danych zawartych w dokumentacji.

Dowiedz się więcej, jak wygląda archiwizacja danych i przechowywanie dokumentów w Toruniu i skontaktuj się z naszym zespołem.

Przechowywanie i porządkowanie dokumentów Toruń - jak dbamy o bezpieczeństwo?

Zarchiwizowaną dokumentację należy przechowywać w odpowiednich warunkach. Wszystko po to, by uniknąć ewentualnego zniszczenia nośników - papierowych lub elektronicznych - oraz zapobiec wyciekom informacji.

Przechowywanie dokumentów w naszym wykonaniu odbywa się w specjalnie przygotowanych, zabezpieczonych obiektach archiwizacyjnych. Najpierw jednak sporządzona zostanie oficjalna ewidencja.

Certyfikaty jakości

Dlaczego warto nam zaufać?

Klienci przekazujący nam swoje zbiory mogą liczyć na kompleksową pomoc. W Rhenus Office Systems Poland już od pierwszych chwil realizacji usługi oferujemy przydatne wsparcie, polegające m.in. na dostarczeniu pudeł archiwizacyjnych i spakowaniu akt. Organizujemy bezpieczny transport dokumentów do naszej siedziby. Do tego celu wykorzystujemy specjalne pojemniki oraz pojazdy wyposażone w GPS.

Z przyjemnością udzielimy więcej informacji o tym, jak wygląda archiwizacja i przechowywanie dokumentów.

Digitalizacja dokumentów - Toruń

Oprócz archiwizacji i przechowywania dokumentów specjalizujemy się również w skanowaniu i digitalizacji dokumentacji.

Zapraszamy do skontaktowania się z naszymi ekspertami.

Skontaktuj się z nami!

Dowiedz się, jak możemy pomóc Ci chronić Twoje najcenniejsze zasoby!

Kontakt
Skontaktuj się z nami!