keyboard_arrow_up

Obsługa archiwum zakładowego

Obsługa archiwum zakładowego

Wyższa wydajność dzięki outsourcingowi

Zapewnienie i ustawienie systemów regałowych, wdrożenie rozwiązań związanych z zabezpieczeniami, jak również możliwość zastosowania topologii archiwum i systemu dostępu do plików zgodnych z oczekiwaniami w ramach ładu informacyjnego (information governance) to prawdopodobnie największe wyzwania, jakie stoją przed firmami decydującymi się na organizację archiwum we własnej siedzibie. Wyspecjalizowany dostawca usługi dokona przejęcia zasobów informacyjnych, a dzięki posiadanemu doświadczeniu będzie w stanie zapewnić klientowi obniżenie kosztów oraz znaczącą poprawę efektywności zarządzania zasobami archiwalnymi.

Profesjonalne wsparcie wewnętrznych procesów przechowywania dokumentów

Ze względów prawnych lub organizacyjnych wiele przedsiębiorstw decyduje się na przechowywanie dokumentów w siedzibie firmy. Sytuacja ta wymusza podjęcie znaczącej inwestycji, której koszty obejmują zasoby pracownicze oraz stosowne rozwiązania informatyczne, jak i odpowiednią infrastrukturę techniczną archiwum.

Czasem trudno jednak wykonać wszystkie te działania we własnym zakresie, a zatem dobrą decyzją może być podjęcie współpracy z profesjonalistą, który posiada specjalistyczną wiedzę, know-how branżowy i znajomość procesów archiwizacyjnych.

Profesjonalne wsparcie wewnętrznych procesów

{CTA_PHONE}

{CTA_EMAIL}

Elastyczność wdrażanych rozwiązań archiwizacyjnych

Dzięki elastycznej strukturze wewnętrznej jesteśmy w stanie szybko reagować na zmiany.

W przypadku decyzji o zmianie przeznaczenia powierzchni dotychczas wykorzystywanej na potrzeby firmowego archiwum, możliwe jest szybkie przeniesienie, zasobów przedsiębiorstwa do jednego z obiektów Rhenus Office Systems Poland. Proces odbywa się zgodnie z odpowiednimi zapisami dotyczącymi poziomu obsługi.

 

Elastyczność wdrażanych rozwiązań archiwizacyjnych

Kto korzysta z naszych usług?

Case Study badaj.to
Case Study Wyższa Szkoła Bankowa
Case study MZWiK Sulejówek
Case study Szkolnictwo wyższe
Case study Dussmann Polska
Case study Sektor FMCG
Case study POSTĘP
Case study Sektor lotniczy
Case study MZGK Karpacz
chevron_left
chevron_right
1
9

badaj.to

Dynamiczny rozwój firmy to także szybki wzrost liczby dokumentów wymagających archiwizacji. Kiedy zawierają one wrażliwe dane medyczne, wybór sposobu ich przechowywania i udostępniania staje się szczególnie istotny. Zaufany partner to w takiej sytuacji podstawa.
Zobacz Case Study

Wyższa Szkoła Bankowa

Wyższe Szkoły Bankowe to najczęściej wybierane uczelnie niepubliczne w Polsce. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu istnieje już od 1994 roku. Jak każda placówka szkolnictwa wyższego operowała i operuje znaczną liczbą dokumentów wymagających bezpiecznej i sprawnej obsługi.
Zobacz case study

MZWiK Sulejówek

Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sulejówku jest jednostką organizacyjną realizującą zadania Miasta Sulejówek w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków. Przedsiębiorstwa z branży wodociągowej są stałymi klientami Rhenus Office Systems Poland.
Zobacz case study

Szkolnictwo wyższe

Klienta i właściciela archiwum łączy długofalowa relacja wymagająca znacznie bliższego kontaktu i precyzyjnego określenia wzajemnych wymagań. W jej projektowaniu liczy się nie tylko zabezpieczenie dokumentów, lecz także zapewnienie klientowi i jego pracownikom sprawnego dostępu do potrzebnej w pracy dokumentacji.
Zobacz Case Study

Dussmann Polska

Klient, który oczekuje kompleksowej współpracy na różnych odcinkach zarządzania cyklem życia dokumentu, potrzebuje przede wszystkim efektywnych, przejrzystych i prostych rozwiązań. Połączenie archiwizacji, przechowywania i niszczenia pozwala zachować pełną kontrolę nad dokumentacją.
Zobacz Case Study

Sektor FMCG

Branża FMCG często mierzy się z problemem archiwizacji dokumentów w wielooddziałowej organizacji. Jednostki zapewniające dystrybucję towarów na terenie całej Polski regularnie generują dokumenty, które wymagają archiwizacji. Współpraca z profesjonalnym dostawcą usług pozwala zapanować nad ich ilością i różnorodnością, usprawnić procesy obsługi klienta i uwolnić z nich firmowe magazyny.
Zobacz Case Study

POSTĘP

Jak uporządkować i zewidencjonować 85 tysięcy kart pacjentów oraz 5 tysięcy akt osobowych, aby stworzyć funkcjonalne archiwum? Odpowiedź znajdziecie w studium przypadku współpracy Rhenus Office Systems ze spółką POSTĘP ŚWIEBODZIN.
Zobacz Case Study

Sektor lotniczy

Efektywne i wydajne działanie archiwum zewnętrznego w dużej mierze uzależnione jest od elastyczności dostawcy, jego umiejętności dostosowania się do potrzeb klienta. Dobrze zaprojektowanie usługi powinny uwzględniać zarówno szczegółowe potrzeby klienta związane ze specyfiką przechowywanych dokumentów, jak również model jego pracy na archiwizowanym zbiorze.
Zobacz Case Study

MZGK Karpacz

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Karpaczu zajmuje się zbiorowym zaopatrywaniem w wodę i odprowadzaniem ścieków na terenie gminy Karpacz. Ponadto, zadania spółki to także zarządzanie nieruchomościami, licencjonowane zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi, zarządzanie lokalami stanowiącymi gminny zasób lokalowy oraz usługi remontowo- budowlane.
Zobacz case study