keyboard_arrow_up

Archiwizacja i przechowywanie dokumentów - Poznań

Poznań leży nad rzeką Wartą, w zachodniej części kraju. Stolica Województwa Wielkopolskiego to piąte pod względem liczny ludności miasto w Polsce. Pełni funkcję ważnego węzła kolejowego i drogowego. Na jego terenie leży także międzynarodowy port lotniczy. Poznań to nie tylko istotny ośrodek kulturalny i administracyjny. To także jeden z najważniejszych ośrodków gospodarczych kraju. Z powodzeniem rozwija się tutaj handel, przemysł, turystyka biznesowa i logistyka.

Archiwizacja i przechowywanie dokumentów Poznań

Jako specjaliści, od lat wspierający klientów w zarządzaniu dokumentacją i w ochronie zawartych w nich danych, doskonale wiemy, jak istotne jest prawidłowe skonstruowanie takiej usługi. Firmy, korzystające z naszej pomocy, mogą spodziewać się całościowej pomocy, kompleksowego podejścia i fachowej obsługi. W naszej działalności stawiamy na nowoczesność i sprawność działania. Archiwizacja i przechowywanie dokumentów w Poznaniu odbywa się w specjalnie zaprojektowanych pomieszczeniach. Są to obiekty strzeżone i świetnie przygotowane pod kątem ochrony danych osobowych.

Zaufanie, którym obdarzyło nas tylu klientów to najlepszy dowód na to, że dobrze wykonujemy swoją pracę. Mamy doświadczenie w obsłudze różnorodnych odbiorców. Z powodzeniem współpracujemy z dużymi firmami, jak też i z mniejszymi przedsiębiorstwami.

Archiwizacja dokumentów w Poznaniu

W profesjonalnej archiwizacji nie należy iść na skróty. Ogromne znaczenie ma tutaj:

  • prawidłowe zaplanowanie procesu;
  • stosowanie się do standardowych zasad panujących w archiwistyce;
  • sprawność działania i bezbłędność;
  • bezpieczeństwo dokumentacji.

Od dawna specjalizujemy się w porządkowaniu dokumentacji naszych klientów. Opracowaliśmy zasady, które najlepiej się tu sprawdzają. Wiemy, co zrobić, by odbiorca w jak najkrótszym czasie mógł cieszyć się profesjonalnie skomponowanym archiwum. Uformowane w ten sposób zbiory to większa pewność, że przestrzegane są terminy przechowywania. Każdy rodzaj dokumentów ma bowiem określony prawnie termin, po którego przekroczeniu należy zutylizować zbiory. Co się stanie, jeśli zignoruje się prawidłową archiwizację? Konsekwencją mogą być kary pieniężne w związku z nieprzestrzeganiem RODO. Współpraca z nami uchroni Państwa przed takimi problemami.

Wśród naszych usług nie mogło zabraknąć także takiego rozwiązania jak archiwizacja danych elektronicznych. Chociaż większość dokumentacji firmowej ma formę papierową, coraz częściej można spotkać się z aktami elektronicznymi. Pozwalają zaoszczędzić miejsce, ułatwiają pracę oraz komunikację z klientami. Przechowywanie i archiwizacja dokumentów w Poznaniu musi więc dotyczyć także i takich zbiorów. Jako doświadczeni specjaliści wdrożyliśmy sprawdzone praktyki, chroniące Państwa dokumentację przed zniszczeniem czy kradzieżą. W naszym wykonaniu prawidłowe uporządkowanie i przechowywanie danych elektronicznych zachodzi bez problemu. W rezultacie firmy, współpracujące z Rhenus mogą czuć się pewnie, komfortowo i w stu procentach bezpiecznie.

Przechowywanie dokumentów - oferta dla klientów z Poznania

Zależy nam na tym, by wspomóc naszych odbiorców w różnorodnych działaniach związanych z zarządzaniem aktami. Dlatego oprócz takich rozwiązań jak archiwizacja danych, w Poznaniu oferujemy także przechowywanie dokumentów. Usługa powstała z myślą o klientach, którzy chcą zadbać o bezpieczeństwo swoich zbiorów. Współpraca z Rhenus oznacza, że zyskają Państwo dostęp do nowoczesnych rozwiązań, takich jak przestrzenie, w których panują optymalne warunki pod względem temperatury i wilgotności.

Przechowywanie dokumentów Poznań - jak dbamy o bezpieczeństwo?

Zarchiwizowaną dokumentację należy przechowywać w odpowiednich warunkach. Wszystko po to, by uniknąć ewentualnego zniszczenia nośników - papierowych lub elektronicznych - oraz zapobiec wyciekom informacji.

Przechowywanie dokumentów w naszym wykonaniu odbywa się w specjalnie przygotowanych, zabezpieczonych obiektach archiwizacyjnych. Najpierw jednak sporządzona zostanie oficjalna ewidencja.

Certyfikaty jakości

Dlaczego warto nam zaufać?

Klienci przekazujący nam swoje zbiory mogą liczyć na kompleksową pomoc. W Rhenus Office Systems Poland już od pierwszych chwil realizacji usługi oferujemy przydatne wsparcie, polegające m.in. na dostarczeniu pudeł archiwizacyjnych i spakowaniu akt. Organizujemy bezpieczny transport dokumentów do naszej siedziby. Do tego celu wykorzystujemy specjalne pojemniki oraz pojazdy wyposażone w GPS.

Z przyjemnością udzielimy więcej informacji o tym, jak wygląda archiwizacja i przechowywanie dokumentów.

Zapraszamy do skontaktowania się z naszymi ekspertami.

Skontaktuj się z nami!

Dowiedz się, jak możemy pomóc Ci chronić Twoje najcenniejsze zasoby!

Kontakt
Skontaktuj się z nami