keyboard_arrow_up

Niszczenie dokumentów - Nadarzyn

Nadarzyn jest miejscowością, leżącą w powiecie pruszkowskim, w województwie mazowieckim. Od Warszawy dzieli ją nieco ponad 20 km. Zlokalizowana jest nad Zimną Wodą, będącą dopływem Wisły Rokitnicy. Tradycja Nadarzyna sięga okresu, w którym istniało Księstwo Mazowieckie. Obecnie krzyżują się tutaj istotne drogi - krajowa 9 i wojewódzka 720. W Nadarzynie działa obecnie ok. 1100 podmiotów gospodarczych. Podczas odwiedzin Nadarzyna warto zwrócić uwagę na atrakcje pobliskich miejscowości, m.in. Młochowa i Rozalina - na ich terenie leżą zabytkowe obiekty pałacowe.

Niszczenie dokumentów Nadarzyn - w jaki sposób to przebiega?

Do zniszczenia akt można wykorzystać różne technologie. Nierzadko w tym celu sięga się po biurowe niszczarki. Bezpieczeństwo, jakie oferują takie urządzenia, pozostawia niestety wiele do życzenia. Wszystko dlatego, że niszczarki generują ścinki, z których często da się odczytać informacje. Kosztuje to ogromną cierpliwość, ale jest to możliwe. Trudno dziwić się, że przedsiębiorstwa chcą iść o krok dalej i wybrać bezpieczniejsze opcje. Do takich wariantów zaliczymy właśnie utylizację z pomocą profesjonalnej instalacji używanej w Rhenus.

Dzięki tej technologii akta mogą zostać przetworzone w wysokim stopniu. Znika ryzyko wycieku informacji, bo taka forma całkowicie uniemożliwia odtworzenie faktury, umowy itp. To dlatego profesjonalne niszczenie dokumentów, które oferujemy klientom z Nadarzyna, jest zdecydowanie najbezpieczniejszym dostępnym wariantem utylizacji akt. Jesteśmy dumni z tego, że możemy zaproponować naszym odbiorcom taką zaawansowaną, dopracowaną usługę.

Z czym wiąże się prawidłowa utylizacja?

Drobiazgowo zaplanowaliśmy cały proces. Składa się z następujących etapów

  • załadunek akt

Nasz zespół w wyznaczonym dniu zjawi się w siedzibie klienta, by odebrać dokumentację przeznaczoną do zniszczenia. Akta zostaną sprawnie załadowane do pojazdu. Niezwykle przydatne okażą się tutaj bezpieczne pojemniki.

  • transport dokumentacji

Wszystkie nasze pojazdy zostały wyposażone w GPS, dzięki czemu zawsze wiemy, gdzie aktualnie znajdują się akta naszych klientów.

  • niszczenie dokumentów

Z powodzeniem utylizujemy akta papierowe, a także dane zapisane na dyskach HDD czy pendrive'ach. Nasi klienci mogą nam zaufać niezależnie od tego, który sposób zapisy informacji preferują.

  • wygenerowanie potwierdzenia i faktury

Zależy nam na tym, by cały proces odbył się dokładnie tak, jak to wcześniej zaplanowano. Klient otrzymuje dokumenty, stanowiące dowód prawidłowo przeprowadzonego niszczenia dokumentów.

Niszczenie dokumentów w Nadarzynie - koniec ze strachem o bezpieczeństwo Twoich informacji

Obecnie dużo mówi się o tym, jak ważne jest prawidłowe zabezpieczenie danych. Nie bez powodu. Informacja to cenny zasób, który, jeśli wpadnie w niepowołane ręce, może przysporzyć sporo problemów. Do konsekwencji zaniedbań na polu bezpieczeństwa można zaliczyć m.in. wysokie kary za złamanie RODO. Nasi klienci nie muszą się tym przejmować. Doskonale znamy obowiązujące przepisy i wiemy, w jaki sposób przeprowadzić utylizację, by niszczenie dokumentów w Nadarzynie było w stu procentach zgodne z prawem i nie wiązało się z żadnymi przyszłymi problemami.

Zapraszamy do dokładnego poznania naszej oferty. Kompleksowo podchodzimy do obsługi przedsiębiorstw, dlatego oprócz niszczenia, oferujemy także archiwizację, przechowywanie i digitalizację. Z przyjemnością dowiemy się, jak możemy pomóc Twojej firmie.

Utylizacja dokumentów Nadarzyn - jak troszczymy się o bezpieczeństwo informacji?

Utylizacja akt firmowych zawsze powinna przebiegać zgodnie z zasadami bezpieczeństwa. Zaniedbania na tym polu mogą sporo kosztować - wyciek poufnych informacji często oznacza karę grzywny oraz utratę zaufania klientów do Twojej firmy.

Niszczenie dokumentów w naszym wykonaniu to pewność, że Twoje informacje są strzeżone i nie trafią w niepowołane ręce. Dbamy o to, pilnie nadzorując proces transportu akt do naszej siedziby oraz korzystając z nowoczesnej instalacji niszczącej.

 

Certyfikaty jakości

Dlaczego warto nam zaufać?

Klienci przekazujący nam swoje zbiory mogą liczyć na kompleksową pomoc. W Rhenus Office Systems Poland już od pierwszych chwil realizacji usługi oferujemy przydatne wsparcie, polegające m.in. na dostarczeniu pudeł archiwizacyjnych i spakowaniu akt. Organizujemy bezpieczny transport dokumentów do naszej siedziby. Do tego celu wykorzystujemy specjalne pojemniki oraz pojazdy wyposażone w GPS.

Z przyjemnością udzielimy więcej informacji o tym, jak wygląda niszczenie, archiwizacja i przechowywanie dokumentów.

Zapraszamy do skontaktowania się z naszymi ekspertami.

Skontaktuj się z nami!

Dowiedz się, jak możemy pomóc Ci chronić Twoje najcenniejsze zasoby!

Kontakt
Skontaktuj się z nami!