keyboard_arrow_up

Archiwizacja i przechowywanie dokumentów - Wrocław

Wrocław jest miastem zlokalizowanym na Nizinie Śląskiej. Leży nad Odrą i pełni funkcję stolicy województwa dolnośląskiego. Pod względem liczby ludności plasuje się na trzecim miejscu w Polsce. W tym centrum aglomeracji wrocławskiej działa wiele placówek badawczo-usługowych, bankowych, a także parki technologiczne i przemysłowe, co decyduje o atrakcyjności regionu w oczach potencjalnych inwestorów. Do jednej z dynamicznie rozwijających się pod względem przemysłu stref zaliczyć można Biskupice Podgórne.

Archiwizowanie dokumentów Wrocław

Umiejętne archiwizowanie dokumentów wpływa na:

  • ład informacyjny

Każdy dokument będzie posiadał swoje miejsce. Profesjonalne zbiory uchronią Państwa przed chaosem, frustracją i pozwolą zaoszczędzić czas. Archiwizacja danych sprzyja nie tylko codziennym wykonywaniem obowiązków. Ład i porządek w aktach ma ogromne znaczenie dla przestrzegania terminów przechowywania dokumentów. Nie da się przecież zapanować nad wszystkimi aktami, jeśli nie zostaną odpowiednio zarchiwizowane. Nasi klienci zyskuję pełną kontrolę nad zbiorami, co ułatwia wywiązywanie się z obowiązków, jakie nakłada na przedsiębiorstwo prawo.

  • zwiększenie funkcjonalności archiwum

Podczas archiwizacji należy przestrzegać określonych uniwersalnych zasad. To dzięki nim z firmowych zbiorów będą mogli sprawnie korzystać nie tylko doświadczeni pracownicy, ale także nowo zatrudnione osoby. Jako eksperci doskonale znamy reguły, którymi trzeba kierować się w trakcie archiwizacji. W rezultacie przekazujemy naszym klientom do dyspozycji zbiór gotowy do użytku. Na jego bazie z powodzeniem można rozszerzać archiwum, bez negatywnego wpływu na jego czytelność.

  • zwiększenie bezpieczeństwa informacji

Usługa archiwizacji dokumentów pozwala uniknąć takich problemów, jak zagubienie akt czy problemy ze znalezieniem konkretnego dokumentu. Firmowe zbory są skarbnicą cennych informacji o przedsiębiorstwie oraz o jego klientach. Warto zadbać o to, by mieć pełną wiedzę na temat lokalizacji każdego elementu archiwum.

Archiwizacja danych i przechowywanie dokumentów we Wrocławiu

Należy pamiętać, że na wcześniej wspomniane bezpieczeństwo ma wpływ wiele czynników. Nie chodzi jedynie o profesjonalne uporządkowanie zbiorów. Ważne będzie też to, gdzie akta są przechowywane. Zaawansowane zabezpieczenia bywają kosztowne, a ich wykorzystanie na własną rękę często okazuje się nieopłacalne. Alternatywą dla samodzielnego zabezpieczenia akt jest przechowywanie dokumentów w zewnętrznych obiektach. Rhenus oferuje także taką usługę.

Przechowywanie dokumentów we Wrocławiu oznacza stuprocentową pewność, że akta są odpowiednio strzeżone przed nieuprawnionymi osobami oraz przed takimi czynnikami losowymi jak powódź czy pożar. By zagwarantować jak najwyższą ochronę danych, wykorzystaliśmy szereg zabezpieczeń logicznych i fizycznych.

Fachowa archiwizacja i przechowywanie dokumentów we Wrocławiu to najlepszy sposób na to, by zadbać o kształt i kondycję swoich zbiorów. Nasi eksperci zatroszczą się o każdy szczegół realizacji usługi. Profesjonalne przeszkolenie, znajomość zasad bezpieczeństwa i doświadczenie pozwalają im sprawnie uporządkować dokumentację, a następnie z powodzeniem zaplanować proces ich przechowywania. Serdecznie zachęcamy także do zapoznania się z innymi usługami. Naszym klientom oferujemy także pomoc w utylizacji i digitalizacji. Doradcy Rhenus z przyjemnością zapoznają się z potrzebami Państwa firmy, a następnie pomogą wybrać odpowiednią opcję.

Przechowywanie dokumentów Wrocław - jak dbamy o bezpieczeństwo?

Zarchiwizowaną dokumentację należy przechowywać w odpowiednich warunkach. Wszystko po to, by uniknąć ewentualnego zniszczenia nośników - papierowych lub elektronicznych - oraz zapobiec wyciekom informacji.

Przechowywanie dokumentów w naszym wykonaniu odbywa się w specjalnie przygotowanych, zabezpieczonych obiektach archiwizacyjnych. Najpierw jednak sporządzona zostanie oficjalna ewidencja.

Archiwizacja danych Wrocław - dlaczego warto nam zaufać?

Klienci przekazujący nam swoje zbiory mogą liczyć na kompleksową pomoc. W Rhenus Office Systems Poland już od pierwszych chwil realizacji usługi oferujemy przydatne wsparcie, polegające m.in. na dostarczeniu pudeł archiwizacyjnych i spakowaniu akt. Organizujemy bezpieczny transport dokumentów do naszej siedziby. Do tego celu wykorzystujemy specjalne pojemniki oraz pojazdy wyposażone w GPS.

Z przyjemnością udzielimy więcej informacji o tym, jak wygląda archiwizacja i przechowywanie dokumentów.

Zapraszamy do skontaktowania się z naszymi ekspertami.

Skontaktuj się z nami!

Dowiedz się, jak możemy pomóc Ci chronić Twoje najcenniejsze zasoby!

Kontakt
Skontaktuj się z nami!